-

bloStällde klockan i hopp om att vädret skulle vara soligt och fint men det regnade. Ville inte somna om, drömde en massa konstigt.

Igår kväll umgicks jag lite med min kära syster. Vi åt på max när jag slutat och sen for vi hem, gjorde ett kort till mormor som fyller år till veckan och tillsist slog vi på sex and the city och spenderade kvällen med ben och jerry, utsökt!







Gissa vilken som är min? ;)

Okej fredag kväll då, for till Eve. Vi for en sväng till rutvik och Sofie innan vi for tillbaka till henne och gjorde superfina armband. Somnade kring ett. En utav oss var totalt utslagen och nej hennes namn började faktiskt inte på S.







Idag då? ska packa för imorgon går tåget (bilen) upp till Haparanda i tre dagar och självklart då också ikea, så kanske möblerar om lite i mitt rum nu. Får se vars dagen tar mig, solen lyser ju inte ute och jo måste förbi Eve. Har lyckas glömma en massa där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0