-

Sitter som en zombie framför datorn. Vet att uppdatering senast inte varit på topp. Kan väl säga att man kan sammanfatta det jag gjort som jobba och varit med Pontus.

Igår var jag med Pontus och sedan med innebandylaget och serverade på ett bröllop. Det var kul och idag är jag trött, funderar att gå och lägga mig igen, men får se hur det blir med det. Kanske går och läser. huvudsvärk statusen är hög.

Vaknade kvart i elva av väckarn, tog min cykel ner till Kerstin och klippte hennes gräs. kuligt. Idag borde jag träna. MEn will see about that. Känns inte överdrivet lockande just nu när man gäspar var och varannan mening men kanske en sväng med inlinesen och stavarna?

Mitt gymkort på helex har ju gått ut och ärligt talat vill jag typ döda mig själv eftersom träning på helex fått må mig så bra.

Och jo, tror jag skulle vara med Eve lite grann :)

Snacka vimsigt inlägg, nu går jag tillbaka till sängen, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0