Allting kommer lösas

Idag har jag verkligen haft en extremt rolig träning. och jätte jobbigt. Ingen luftkonditionering i hallen, Jag svettades som en fullvuxen karl. ingen lögn idag, förstår inte hur min lilla kropp kan innehålla så mycket vatten. ett mysterium.

Annars har jag träffat Amanda och köpt en ny väska (mycket fin). skulle kunna lägga upp bild sååå inlägget blir mycket roligare, men tror ni att jag ids det? nä ni har rätt jag ids inte.

Istället ska jag bege mig mot sängen eftersom jobb på ica maxi väntar klockan nio imorgon (bläbläblä). Och sen är det ju faktiskt lk i helgen, det ska bli jättekul! (inget fel på förväntningarna iaf!).

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill se väskan :)

2009-07-29 @ 23:07:03
URL: http://elineliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0