Garderobsrensning på g!

Jobbade nyss, det gick bra och imorn är jag ledig, tralalalalaaa!

Och sen kom jag på att min blogg skulle bli så mycket roligare om jag lär mig stoppa i youtube klipp, seriously, måste lära mig detta! Snarast!

Nu vidare, alltså imorn ska jag träna, känner hur mina armar blir fettklumparna nr 1. Detta åtgärdas imorn på helex, på morgonen, Jag älskar att träna på morgonen! Sen blir det en sväng på stan, tänkte höra om min boi vill med. när jag frågar det brukar konvertsionen låta ungefär så här:

Jag: Älskling, ska du med på stan imorn?

Pontus: På stan? vad ska jag göra där?

Jag: Vad brukar man göra på stan?

Pontus: Ja, inte vet jag.

Jag: Man brukar gå i affärer.

Kan dóck lova att bjuda han på mat, killar gillar mat och det är jag skyldig han. Big time.

Och på tal om stan har jag kommit på EN bra grej med ombyggnationen på storgatan, nästan alla duvor har färsvunnit,

Halleluja!!


Kommentarer
Postat av: DuvaN^

Jag kan garantera att den där snygga killen vet vad man gör på stan.

1. Äter

2. Tränar

3. Håller sin flickvän i handen (när hon går i affärer, notera HON och inte VI då man ofta är någon annastans i tankarna)

//DuvaN^

2009-07-07 @ 21:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0