Ibland är en dröm det finaste man har

Jag har numera vaknat upp två gånger gråtandes, första gången, för kanske två år sedan var när jag drömde att farfar dog (han har dock varit död i ca 5 år så ja).

Andra gången var imorse. Jag drömmer att det är skolavslutning och plötsligt meddelar Ture (ma och no lärare) att han ska sänka alla i No. Jag skriker åt han att han är helt jävla dum i huvudet och störd osv osv. Tårarna flödar bokstavligen ner för mina kinder!  Vi ska precis fika och jag tänker typ kasta mitt fika på han i vrede då jag vaknar upp, likaså gör Pontus som ligger bredvid mig.

Pontus: Men älskling, vad är det?
Stina: Jag drömde en mardröm!
Pontus: Men vad drömde du?
Stina: Att jag blev sänkt i alla NO-ämnen!
Pontus: Men älskling det var bara en dröm, kom här så sover vi igen.

Men ni får väl medge, drömmen var rätt hemsk.


Kommentarer
Postat av: mia

Haha , men stina :')

2009-07-10 @ 15:31:19
URL: http://miahkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0