nyaste nytt!

Måste bara få berätta att i den senaste veckan har jag gjort två riktigt coola saker.

-Jag har serverat och skakat hand med en som tagit sm-guld.

-Jag har spelat fotboll med en som spelar i landslaget.

Första händelsen skedde i lördags då vi serverade (hmm, när får vi pengarna för det?) på bröllopet med innebandyn. I mitt bord satt en kille med rosa fluga och med en borsdam i rosa klänning, väldigt matchande! Killen drack öl och vit vin, men då är ju faktiskt innebandysäsongen över. Han vann nämligen sm-guld 2009 med AIK! fattade dock inte att han vunnit sm-guld för än slutet av kvällen, kanske tur det!

Andra händelsen inträffade igår. Vi har innebandyträning och ska spela fotboll, plötsligt dyker Maria Niemelä aka Landslaget upp. Kvinnan spelar i landslaget och är troligen den, av alla jag känner, som är bäst på fotboll. I föreslog lagen alla mot Maria. Vilket dock inte godkändes, SÅ JAG VAR PÅ SAMMA LAG SOM MARIA. man kan nu nästan säga att jag spelat en låtsas match mot landslaget ( och det har jag ju också på sätt och vis, Maria kallas ju för landslaget).

Är inte jag bland de coolaste som finns?



Maria i landslagsdräkten, visst är hon söt? (OBSERVERA att jag googlade för att hitta den här bilden, GOOGLADE!)




Okej fick ju påminnelsen att inte glömma mina andra lagkamrater, Vickan (frälsaren) och Fanny (ofelbar och överbegåvad)!

Försökte googla bild men ingen träff, bjuder istället på dessa tjejors härliga bloggar! (Mycket värt att läsa, nästan men bara nästan bättre en min egen)

http://viqanblom.blogg.se/

http://fal.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: fal

du var ju även på samma lag som en annan känd ikon inom sport. nämner inga namn men det börjar på f och slutar på anny ;)

2009-07-10 @ 01:19:39
URL: http://fal.blogg.se/
Postat av: Anonym

och vickan blom har jag hört vara rätt grym på de flesta sporterna?

frälsarn är ett smeknamn också...

2009-07-10 @ 12:53:36
URL: http://viqanblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0