Run like it was no tomorrow

Hemma!

Och vet ni vad det bästa är med att vara hemma, man har hur många blogg inlägg som helst att läsa, I like it!

Träning inställd idag, synd, men bara att bege sig på en springtur. taggad? nej. välbehövligt? ja.



Och jo, har handlat en massa fint på ikea idag. Nu är det bara att ta fram skruvmejseln och få  ihop sakerna ( eller ärligt talat, tror ni verkligen jag skulle göra något sånt, jag skulle försöka och sedan, igen, inse att jag troligen är sämst i världen på att montera). Så om nån är sugen, ett skrivbord ska byggas ihop och en hurts och en hylla ska sättas upp, en taklampa ska bytas och sängen ska få nya ben!

Ett nytt täcke och påslakan har jag också, köpt, fast kan byta det själv! :D (hur bra får man vara?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0