so sick and tired

Nyss hemkommen från träningen, lovely! Det var kul. Jätte kul. Jättejättekul. Jag vill bara poängtera hur fantastiskt roligt det var. Jag har saknad det, utan att veta om det. Dessutom känns innebandy bra, lite mer rutin här i livet. Man har träningen då och då och man går på träningen. Det är så det ska vara. Längtar nästan lite till hösten, eller nä jag längtar att få sluta jobba.

Nu vill jag ha sommarlov och jag vet att jag troligen har ett av de tjilligaste sommarjobben som finns (imorse hann jag tex läsa 4 kapitel i min bok). Och det är ju bra, men jag är less. Jag vill vara helt ledig och fri eller fullt upp. Dagens läge suger, man måste stressa men man hinner också fundera hur man mår, egentligen. sucks.

Och sen måste man ställa sig den stora frågan, Piteå till helgen?

njaa 500 kr går garanterat och jag skulle ju spara min jobb pengar. Och att man jobbar 9.00 på söndagen gör ju inte saken bättre. Nej, inte piteå till helgen.

Nu ska jag ta min ömma kropp (cyklat två mil och tränat både ib och på helex, känner mig som åttio) mot duschen, ciao!



Det var kosmiskt varmt i sporthallen idag, men allt funkar ju i gott sällskap!


Kommentarer
Postat av: Eken

är det isak och florian jag synar eller? :O

2009-07-25 @ 15:24:05
URL: http://ek08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0