tillbaka

Okej förskräckligt dålig uppdatering men jag får väl ta och berätta lite kort vad jag gjort dom senaste dagarna. Jag har faktiskt haft viktigare saker för mig. Hmm okej nu när jag börjar fundera kommer jag knappt ihåg vad jag gjort och framförallt inte vilken dag jag har gjort. Aja dessa saker har iallfall hänt:

-Varit barnvakt på bröllop.
-klippt gräset hos Kerstin.
-Varit med tina och Eve.
-Gått en lång jävla promenix med Pontus.
-Tränat på helex.
-Gått på mitt andra bodypump pass i livet med Jesper.
-Övningskört utan att vara nära och köra på en lyktstolpe.

Snart ska jag iväg till jobbet vilket innebär att jag missar träningen = sucks! Jag saknar faktiskt både innebandyspelandet och mina innebandyvänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0