allting förändras. ingenting består.

Sitter och väntar på käk, är sjukt fult hungrig!

Idag har jag faktiskt varit och simmat. Visst låter det tantigt? hmm ja, det var rätt tantigt. Fast det var en herre som körde jätte seriöst, typ simglasögon och upp och ner, ni vet, som på tv? då blev jag gode less när han liksom trängde sig fram för att inte tala om den extremt söliga äldre kvinnan jag hade framför mig, ful baddräkt hade hon också. Och om jag säger så här, förstår varför jag inte simmar oftare, det är ju död trist!

nåväl lite motion blev det och även om det inte känns så jobbigt när man är i vattnet så när man kommer upp, kroppen är som bly och man känner riktigt hur alla muskler blivit 10 kg tyngre, den känslan är nos.

Annars känner jag ett shopping sug, men måste spara pengar. Att spara pengar måste vara det tråkigaste som finns.

Ikväll hoppas jag på ett besök av Evelina, annars vette tusan som händer, beck är  ju på tv. Kan vara helt okej att se på.

Och juste! Takida kommer till Kirunafestiavalen till sommaren, till LK kommer nå bobhund.

Jag vill till  kiruna.


Kommentarer
Postat av: Amanda

VI SKA TILL KIRUNA! :D

2009-03-01 @ 19:17:56
URL: http://aamandajatko.blogspot.com
Postat av: fal

orka påhopp, det är inte tantigt!! :(( jag simmar jätteofta! :D

2009-03-02 @ 13:25:05
URL: http://fal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0