feel it!

Sprang lite på stan idag. Gick in på lindex. Vill ha en ny Bh. Tror det är något fel på mig, jag vet inte ens vilken storlek jag har! jag måste vara sne byggd, haha nä men seriöst it´s so not working. Imorn ska jag kanske göra ett nytt försök och då ska jag banne mig testa varenda en och tillslut måste jag ju hitta någon snygg och skön! har insett att jag bara har på mig halvsköna.  Största frågan består dock, vad är felet? jag tror jag är ett resultat av inavel, skämt och sido så illa är det kanske inte. Men på tal om, inavel eller ja Bh:ar men jag tror jag ska till farmor och gunnarsbyn i veckan, måste kolla bussar, för här går det inte en buss i kvarten utan mer två bussar per dag!

Kyss och hej leverpastej!



AAAAAAAHH!! titta vad jag hitta! fram med måttbandet! ( gud vad jag är ful i huvudet )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0