för att vickan sa så

Dåligt uppdaterande på sistone. hehe helt uselt faktiskt.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? "Både till vardags och i ett laboratorium är det vik-"
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Matteboken, om jag verkligen sträcker mig!
3. Vad såg du senast på TV? Hockey igår.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? Kvart i åtta maybe
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Tv:n lite smått sådär.
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? gick hem från skolan eller jag var på stohedens apotek och affären där Rebs mor jobbar med mami ikväll så det är ju då, när jag gick fram och tillbaka till bilen.
-
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Vickans blogg.
9. Drömde du något inatt? nej, icket!
10. När skrattade du senast? Kommer typ inte ihåg,
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? lite fotografier, klocka och någon tavla eller två.
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? jodå, stockholm i helgen, där fanns en del konstigheter!
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Helt okej!
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Beck förra söndagen, kanske?
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? resa, resa, resa!
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
17. Tycker du om att dansa? jamen, varför inte!
18. George Bush? var jag aldrig speciellt förtjust i nej.
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? pojke: Liam, Noah, Melvin, Melker flicka: Sigrid, Astrid, Saga,
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Ja!
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Välkommen, haft en bra liv?
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? Tina, Manne, Mia och Rebban!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0