hallon och blåbär

Vädret utanför är fullkomligt strålande. Dock blir det inte att vara ute. plugget väntar och rummet är just färdig städad. sitter och avnjuter ( avancerat ord ) ramlösa skogsbär. Smakar delikat. snart ska jag bara starta med So:n. den är rätt dryg, där av bloggandet.

Jag har förresten börjat med GI fast jag får äta havregrynsgröt och hårdbröd, för annars har jag ingenting att äta till frukost, haha. Det funkar för övrigt riktigt bra, klarar mig bra utan pasta och potatisen är ju ett rent nöje att vara utan. Nu frågar jag mig bara ifall det är kolhydrater i yougurt eller kanske bara lite kolhydrater. ska försöka kika upp det på något vänster.

Senare i eftermiddag är det match mot Boden. gud jag är typ nervös.





Visst har jag as fina armband! :D

Kommentarer
Postat av: fal

älskar armbanden! :D

2009-03-25 @ 21:17:13
URL: http://fal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0