I brist på rubrik, Onsdag

Idag eller egentligen hela veckan har jag en sån där omotiverande vecka. Då det känns som om man orkar noll och har noll lust att göra något. Skolan är pain. Vi gör ju inte ens något sitter bara där och dödar tid. Skulle kunna göra en hel del vettigt! jag gillar itne att vara sysslolös. Därför är det bra att jag har träning ikväll, och snart ska jag gå och testa ett par byxor/tights jag köpt. Från Hm med dragkedja när vi foten, väldig fränt! Har inte bestämt mig om dom är snygga eller om jag bara ser tjock ut i dem och att det medför att de bara ligger i garderoben och samlar damm.

Ska nog ta reda på det nu!

Och jo en liten parantes, fick smör i mitt hår idag, vet inte hur man tappar mackan i sitt hår, måste vara mitt gestikulerande när jag pratar. Aja håret är då lika gult som alltid så! puss hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0