linje 65

Idag har jag spendert cikus en och en halvtimme på buss. Och se på självaste fan, jag har åkt TVÅ nya linjer idag!

Linje 12, den går typ tre-fyra gånger om dagen, men den var riktigt tjill! det är en direkt buss från porsön till g-stad så skönt att slippa byta buss inne i stan.

Linje 65,närlinjen.Jag och Eve drog till med höjden av lathet när vi tog 65 till hälsans hus istället föratt ta promenad hästarna. Måste dock säga att linje 65 var fett nos, vi sa att vi skulle till hälsans hus och då kör helt enkelt chauffören oss dit, som taxi för 10 spänn! Säten var också betydligt skönare fast det var en del rullatorer att trängas med. skoja inte, bara gamlingar, BARA! förutom vi då. h3h3. Nä men måste säga att tajming dessutom var klockers, direkt när vi kom med 9 så var det bara att hoppa ¨på 65:an. Känndes nos! dock fick vi tillbaka lite när vi fick dra världens löp för att hinna med nian hem, och vi hann! jisses vilken dag!

Och jo så här var det, vi var inte riktigt på hälsans. Vi var på isen med fanny, rebban och paulina. Stört trevligt!

Jag gillar sportlov. Fin grej det där.


PUSS! och ett HEJ!


Kommentarer
Postat av: ida

går det en buss till hälsans?;o

Har alltid önskat att de ska bli en ny linje som går till hälsans. streckan från smedjan till hälsans är så seg och tråkig att gå..

2009-03-05 @ 17:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0