15 maj - En ängels födelsedag



15 maj är dagen då en ängel fyller år,

hon har läkt många av mina sår.


Hon helar mig med en puss och en kram,

är hon inte en fin dam?


Jodå, vacker som en dag må jag säga,

nästa rim går inte att förutsäga.


För jag älskar dig mitt hjärta,

och nu står det här på stinastork.blogg.se's fina trycksvärta.


So now I want to tell you my youth,

I hope your eyes speaks the truth.


Grattis på födelsedagen älskling!

(För er som är lite förvirrade så är det jag, Pontus, Stinas pojkvän som har använt mina hacker-kunskaper för att kunna publicera detta inlägg)


Kommentarer
Postat av: evelina

de gjorde du bra! :) GRATTIS ÄLSKLING!

2009-05-15 @ 06:46:03
Postat av: Big MAMA ;)

Oh så snuttegulligt :)

Grattis Stinsan!! :P

2009-05-15 @ 10:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0