Bäst i världen på att tappa bort och glömma.

Sitter och eftersvettas ( för mycket detaljer? ) har varit och sprungitl. Det gick inte bra. Jag hatar nämligen när jag inte ser resultat och idag gick det ungefär som det gick igår. Skönt med lite motion dock.

Idag har jag annars för första gången någonsin spelat bas. det var ganska kul och lätt. Fast basen var fasligt lång. Ikväll tror jag tåget går till tingsvägen, sen ska jag och min mor försöka hitta på någon frisyr till mig på balen. jag börjar få smått panik.

Nä nu ska jag bege mig mot duschen och så ska jag försöka leta reda på min ledighetsansökan. Ibland tror jag att jag är i bäst i världen på att ta bort och glömma. Skulle behöva en personlig kom ihåg assistent.

Kommentarer
Postat av: Elin

har redan kollat :(

2009-05-25 @ 18:06:07
URL: http://ehlinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0