brightside

Igår rakade jag benen (anteckna det) Och kom på en riktigt fiffig grej. jag sitter alltid ner när jag rakar vaderna och har då en viss tendens att missa på baksidan, men börjar man på baksidan är problemet löst i ett nafs! as bra! för övrigt är det gode skönt att sitta ner medan man rakar benen, inte alls lika jobbigt!

Från ett ämnet till ett annat, jag har varit lite seg på blogg fronten, detta beror främst på att min mor fyllde 40 i torsdag och firandet har varit i full gång. Ikväll är det fest, jag är servitris och diskare och kallskänka samt bartender , jippi kajejej! Jobba ju förra helgen så då har ju iaf tränat! och på tal om jobb jag skulle verkligen behöva det där pengarna, köpte ett par solglasögon idag, väldigt fulsnygga från cheap monday på diva. Kanske värt att visa bild så får ni ett gott skratt. ska fundera på saken.

Nu däremot ska ni få se en bild på en osminkad stina med hennes älsklings randiga tröja och därefter tackar nyss nämnda person för sig själv och önskar en fortsatt trevlig dag!
'



Kommentarer
Postat av: Sofie

sötast ever! ;)

2009-05-02 @ 16:10:34
URL: http://sofieesundbeerig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0