erkänn att det stämmer.

Jag har den senaste veckan upptäckt en rad underliga blåmärken på min kropp. Det som är konstigt är att jag inte gjort något som kan åstakommit detta, förutom om jag nu ramlat men det har jag inget minne av. För innebandyn har inte varit igång på så sätt och på gympan så har vi bara dansat. På helex får man inga blåmärken heller och varken min mamma, pappa, syster eller pojkvän slår mig. Inte mina kompisar för den delen heller.

Så nu sitter jag här med två blåmärken på armarna, ett på sidan och på det underligaste stället, insida lår. kanske borde gå till doktorn.

"Hej jag heter Stina och jag har problem, jag har blåmärken utan att veta varför".

Det var allt för mig, om en timme beger jag mig mot skolan iklädd bl.a. denna:



(Och ja mia, jag kanske lånade en bild från dig :) )

Kommentarer
Postat av: mia

haha , jag tänkte att jag kände igen bilden .. (:

2009-05-08 @ 16:03:42
URL: http://miahkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0