God damn your beautiful to me

Hann inte med en update igår. spenderade lite tid med pojkvännen och lite tid på helex. Sofie har bjudit mig två veckor på helex, mycket snäll tjej! ♥ var på helex idag också faktiskt ( tjatar en hel del om den där helex, men det är så kul. det går säkert över). Funderar på att fara dit en snabbis imorn men ärligt talat måste jag plugga och dessutom har jag den där förbaskade läxorna. inte okej!

Idag har jag, förutom tränat, varit på skolan och gjort ytterligare ett nationella. Känns som om jag inte gör annat än nationella prov. Man behöver ju inte plugga till dem, men tycker faktiskt det är en press på en ändå. man mår inte bra av sånt. Nationella gick ok för övrigt, ärligt talat vet jag inte hur det gick.

Efter skolan och tränade gjorde jag något mycket trevligare, var med eve och jobbade för laget. Det gick inte fort men ack vad kul vi hade när vi kryssade mellan brevlådorna!

Nä nu ropar min mage efter mat och te, vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0