ingen hjärna men likafullt en stjärna.

Min helg har varit ytterst mysig med många presenter (tack,tack, tack!), fina människor och bra väder. Vädret har dock gjorft ett stort fel jag har världens linne bränna, vill inte ens tänka hur det kan se ut med balklänning. funderar att ta en sväng och hoppa in bland rören imorn men får se. Har blivit något så fruktansvärt brunbränd i ansiktet. jag kan inte skrynkla ihop min panna eller kinder utan smärta. lite smått irriterande.

I fredags kom några sköna bönor hit och vi fikade, firade och hade det allmänt mysigt, måste göras om!

I lördags var det innebandy tundering med laget. Tror att innebandy är mer vår grej. grattis till herrarna som vann dock!

På kvällen kom Pontus för att fira mig. Vi bestämde att vi skulle bada i poolen. Precis som man alltid gör innan man hoppar i en pool duschar man av sig för att hålla den så hygiensk som möjligt. Jag sa det till Pontus och lika fullt glömmer jag som bort det. därefter sker följande dialog.

P: Skulle vi inte duscha av oss?
S: ja, hur fan glömmer jag allt.
S: jag är fan 15 år och har alzamiers.
P: Stina, du är 16.

Och jag börjar faktiskt glömma väldigt mycket, konstigt nog. så vad gör man då? jo man googlar.

Artikeln nedan var det första som kom upp, järnstress? ja gud vem vet. fas jag saknar ju barn och hushåll men en man har jag ju iallafall.

http://www.expressen.se/1.143763


Idag var jag och Pontus en sväng på stan, en lång stund på kultan trappan och jag tillbringade ett tag att svettas på helex.
Nu ska jag bege mig mot sängen, men innan det så slänger jag in några bilder på det jag fick. Har tyvärr inga mer spännande bilder att bjuda på från helgen.


                 

natti natti.



Kommentarer
Postat av: evis

det var brännbollsturnering..

2009-05-18 @ 06:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0