ja, det är dig jag tänker på när jag vaknar om natten.

Ser ni min väldigt fina design? Jag är skyldig Eve ett stort (till) tack! puss på dig!

Idag har en stor del av dagen spenderads med nyss nämnda person, vi har varit på stan en sväng, gjort lite nytta och sedan ätit i massvis. En mycket trevlig söndag! Stan var faktiskt helt okej, trots att bara smedjan hade öppet. Och på tal om smedjan, vet ni vad som ligger i smedjan? monki och vem skulle lägga undan en tröja på monki för typ två veckor sen och det gick inte för att den var så populär? jo jag och vet ni vad, tröjan finns kvar, i många exemplar! HA-HA synd! ( tänker fan inte köpa den även om jag hade råd..)


OCh på tal om tröja är jag på jakt efter en lime grön fräsch tischa, har bilden i mitt huvud, tips mottages tacksamt!

Nu sitter jag här, nyligen hemkommen från Eve. Mitt rum är i ett klädkaos efter jag varit lite duktig och dragit fram symaskinen, vilket lett till ett par insydda, uppfållade och trasiga jeans samt en förfärlig röra. Ska ta dag i det någon dag..

Nä nu ska jag sluta blogga och spara några av mina funderingar till imorn, puss!

Och på tal om imorn, jag ska till helex för första gången, hjälp är nästan ganska så mycket nervös.





Fotade av Bea tidig sommar 08 :)

Kommentarer
Postat av: sofie

Ni är guld för mig <3

2009-05-04 @ 16:34:11
URL: http://sofieesundbeerig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0