kanske det inte är så rätt ändå

dagens väder var inget att klaga på. Inte dagens skola för den delen heller! vi har inte gjort ett skvatt. kändes lite smått onödigt att vara där. jag och eve funderade till och med på att skolka från sista lektionen, engelskan. Jonas var ju ändå inte där. dock var vi inte riktigt så rebbeliska. men vi tjatade och fick sluta tidigare!

Nyss har jag laddad in lite musik på ipoden. måste säga att jag verkligen har en salig bladning, abba blandad med guns´n roses och film musik osv. Nu tror jag att jag ska slå Eve en signal innan jag beger mig ut på en spring vända med mor. Jag har inte sprungit på, ja vad ska vi säga, 3 veckor? haha vi lär ju se vars detta slutar!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0