Krakow 29 maj

Sitter med massor av vitt i håret....slingar håret! och läser bloggar, för att fördriva tiden.

Igår hmm, jo då var jag i skolan en snabbis och därefter hos Pontus.

Idag var jag också i skolan. Jag och Eve har börjat inse att de är rätt bråttom med förberdelserna inför balen, men vi kämpar på och det är kul! idag kom vi faktiskt fram till att det blir bordsplacering (ville bara varna och beslutet kan ej upphävas.)

Ikväll ska jag och Eve träna på spanska redovisningen eller? eller så kanske vi skulle till storis, jag skulle behöva köpa vita ankelsockar tills vi far. Jag skulle också behöva tvätta mina tygskor.  Synd bara att vädret inte är speciellt lockande att gå ut i. och jo vars jag ska? till Krakow (Och för er som inte visste ligger koncentrationslägret Auschwitz i Krakow och det är de som liksom är syftet med resen).

Nä nu måste jag gå och skölja ur, hejdå.


Kommentarer
Postat av: frida

Sitter man klassvis på balen? :)

2009-05-27 @ 18:41:00
URL: http://friidalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0