mest finaste

sitter och fasar inför den kommande springturen och då kom jag på ytterligare en grej som hände i helgen.

Jag och Pontus gick till mjölkuddsberget. har aldrig varit där förr. Det fanns en bunker där, som man kunde gå ner i! Jag är ungefär den enda som tyckte det var en gnutta coolt, dessutom var det bra utsikt från berget. Jag skulle kunna tagit en bild, om det var så att mobilen var med, men det var den inte! den låg i Pontus rum och jag orkade inte gå ner för trappan för att hämta den när vi skulle gå, dessutom hade jag sagt till Pontus att inte ta med sin mobil ( detta har jag dock inget minne av, jag pratar nog för mycket för att komma ihåg allt. ). Så vi var precis som bella och nils på söndagar, fast detta var en torsdag kväll i luleå och ingen utav av oss har 30 missade samtal och 20 medelanden om vi inte har mobilen med en kväll... men ändå.

Pontus sa dessutom att någon hade gått vilse där i bunkern och varit borta i tre dagar, anar dock att han ljög lite, men ska nog googla, ni får veta om resultat blir positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0