när får man pay back?

Inget bra resultat. dock kom jag på en annan grej, ni vet när man var liten så skulle man alltid envisas med att förkorta meningar och göra om ord? se ex. nedan

vgd?
dd?
oxå
mkt
asg
brb
wtf
lr
sj
ffs

Tror dock jag har vuxit ifrån sånt här och min mamma har vuxit upp till ordet tjillar (är nog ett av världens bästa ord), hur är det med er och sånt här? ( liten parentes till, mormor har inte vuxit till tjillar och tycker det är ett löjligt påhitt ).

Sen kom jag på en annan grej, jag ska göra en sån där framtidsmål bild att ha som skrivbord på datorn, precis som blondinbella, det löser nog alla problem! just nu har jag denna bild :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0