synd

men mig blir ni inte av med. forsätter att blogga, det där var anonyms ide och hon ville se reaktioner. Nu finns det iallafall någon som kanske kommer sakna min blogg, om jag nu skulle sluta.. men det ska jag inte, nåväl.

Istället kan jag berätta var jag gjort i helgen eller under det korta lovet.

-Jag har varit på bröllop och serverat = 300 kr kaching!.
- dömt fotboll, det gick bra.
- sett Robinson.
- pluggat och ytterligare pluggat.
- Varit med Pontus och Eve och Tina!
- Solat.

Fint va?

Resten av denna dag får vi ser vars tar vägen, men tror att min mage säger mat och mitt samvete sig träning, plugg och en sväng ner till mormor och morfar. Vi får se vad som händer! trevlig söndag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0