träffade maja på bussen idag :)

Har varit och tränat på¨helex idag, trevligt! och skönt!

nu sitter jag och smaska lite godis som egentligen är tillägnat kvällen. För ikväll ska klass 9a nämligen sova över på skolan. och jag tror att det faktiskt kan bli riktigt kul! förutom att vi troligen kommer sova noll och jag har en arbetsintervju imorn klockan nio. ska nog försöka smita lite tidigare på morgonen så jag hinner sova lite grann iaf. skulle vara skönt. och så kanske jag skulle se snäppet fräschare ut. är alltid nåt.

Helgen ser ut att spenderas med körskola, det ska ju regna så lika det. Idag var det iaf sol, alltid något.

Nä nu ska jag fundera om det är någon läxa som behövs göras, tackar för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0