vem sa att det skulle vara enkelt?

Idag har jag och Eve spenderat dagen en del på staden med att ge kramar för att samla in pengar till krigsdrabbade ungdomar i Afghanistan. Sen kom vi hem och jag skulle plugga, vilket gick sådär. kirrar ett vg på svenska läxförhöret, hoppas jag.

Efter jag pluggat somnade jag, på golvet! vakande med en irriterande huvudvärk som uppenbarligen inte vill ge med sig. nåväl what can a man do. Senare ikväll blir det träning, kulkul.

Måste för övrigt observa er att jag fått lön men köpte ändå inget på stan idag! tror dock jag ska nappa på en riktigt fin och möjligen lite tantig bikini på hm. Den är brun med guld detaljer. aa köper den nästa gång jag springer på stan! vilket troligen blir imorn. :)

Nu ska jag gör ytterligare ett försök till att rita den där bilden till bilden, det är typ as svårt!  ( nästan villig att betala någon som gör det åt mig ).

hejdå ha det bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0