Catch up

Sitter och kikar i arkivet i brist på annat och jag säger bara thank god för att jag inte skriver på samma sätt då som nu. Men ändå en rätt rolig läsning. Nåväl nu till catch up.

- Har börjat med gi. funkar bra men saknar bröd.
- Skolan har startat, detta gillas. frågan är om de gillas om sisådär en månad då prov, hemuppgifter och eximinationer avlöser varandra.
- Det är kallt ute, askallt.
- Jag har köpt ett par nya skor. (anledning? se punkt ovan).
- Evelina fyllde år idag, GRATTIS (IGEN!) !
- Innebandyn börjar på riktigt dra igång och likaså min träning.
- Jag längtar till julen men fasar för januari och februari.
- Och slutligen, jag har börjat (om) med att springa och därför sökes bra springmusik! någon? hallå?

(och jo ni vet ju sen tidigare http://stinastork.blogg.se/2010/august/alla-nobelpris-nasta.html#comment att jag har lyckas med att ladda upp musik! (så stort att det är värt att nämnas flera gånger) ).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0