Lite smått från london


1.


2.


3.


4.


5.



Har hört att man numera ska ta outfit bilder i rörelse?

6.


Kikar på film i 4D!



7.







9.


10.


Okej, 10 bilder med nummer och nu kommer jag till poängen. Gissa vad bilden föreställer! t.ex. bild nr 5 är shrek. Okej alla förstår min awesome tävling? Så nu är det bara att sätta igång och tävla! (så kommentera nuuuuuu, så slipper jag svara på mina egna tävlingar, hehe.) Och till sist en litten extra fråga, vilken av bilderna tror ni är min favorit?





Kommentarer
Postat av: My

1. Dörren till ministeriet i Harry Potter.

2. Den yngsta fröken Paulsson.

3. En gata där enbart bagare bor (baker).

4. En bro. I London. Troligtvis. Om den inte flyttat sen sist.

5. Ett träskmonster. Just detta träskmonster har namnet Shrek, men det finns andra träskmonster också. Ett exempel på ett annat trästmonster är Fiona.

6.Jag skulle gissa på Einstein.. Men han är ju död. Så hur gick det till? Jag får dra till med något annat. Jag tror det är.. en ung musiker som spelade gitarr på den där puben du sa att ni åt på idag.

7. En pariserhjul?! Men ni var ju i London? Inte Paris. Det måste ha blivit något fel. Jag säger pass på den.

8. Det finns ingen åtta. Om åttan ska vara bilden på dig i glasögon skulle jag säga att bilden föreställer dig. I glasögon.

9. En båt. Men du har ju kapat bort nästan hela. Man ser ju bara en liten pinne. Försöker du göra det mer klurigt för oss Stina..?

10. En vettig skylt. Duvor ska man hålla sig långt borta ifrån. Man ska hålla sig borta från alla fåglar. Och man ska aldrig under några omständigheter mata dom.



Vad vinner jag? För erkänn att jag svarade rätt på alla frågor! Jag äger.

2010-08-24 @ 20:36:38
URL: http://blondinmy.blogg.se/
Postat av: My

Ojdå.. Glömde svara på en. Vilken som är din favoritbild. Jag skulle gissa på.. sista. Bara för att jag vet att du ogillar fåglar lika mycket som mig. Right? Eller tänker jag på fel person nu. Hm. Good question. Äh, gissar på den ändå. 10% chans att gissa rätt liksom.

2010-08-24 @ 20:38:27
Postat av: Linnea

Ok, eftersom My failade ganska hårt ska jag också dra lite gissningar. Kanske försent nu? Asch!



1. En röd telefonkiosk.

2. Kajsa!

3. Tunnelbanestationen för Baker street.

4. Asch. En känd bro. Som heter något. Något jag inte kan komma på just nu.

5. SHREK!

6. Vaxdocka av Einstein.

7. London freaking Eye!

8. -

9. Big freaking Ben!

10. En lätt förolämpande skylt mot duvorna och inte alls särskilt nödvändig. Eller?



Och eftersom jag fick höra det rätt svaret angående vilken som var din favorit idag så kanske den frågan inte gills. Men. För sakens skull så är det den sista bilden!

2010-08-25 @ 22:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0