Två saker...

... Som bör få sin tid i bloggen.

1. KAN FOLK JAG INTE KÄNNER SLUTA LÄGGA TILL MIG PÅ FACEBOOK! Och det värsta är att jag inte har hjärta att ignorera och för att jag har i bakhuvudet "Tänk om någon gång, om sjutielva år, just den där killlen som var sju år yngre än mig men som råkar på i stadsdelen bredvid blir värsta kändisen! och jag missar chansen att få glutta på bilderna som han lägger upp som bara råkar föreställa Vickans* och Daniels son vilda festande på Sturplan eller hur kissie dotter opererar brösten! Chansen är minimal men den existerar.  

2. Folk på bussen som vägrar sätta sig på det innersta sätet för att liksom få två säten för sig själva. Vem gör så när en hel buss står upp? och jag dömer inte men jag har bara sett gammlingar med det här beetendet. OBS! Rapporterandet om ovan vill fortskrida under höstens kommande bussturer.


* Och ja, får en kunglighet ha en blogg? Tänk er vilken succe! Bara en tanke?



Stinastork skulle vilja läsa Carl-Philips blogg!

Kommentarer
Postat av: My

Stina.. Dags att uppdatera! Nu när du varit sjuk har du ju haft all tid i världen. Fy skäms.

2010-09-09 @ 17:39:16
URL: http://blondinmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0