En underbar dag!

Dagen har bjudit på massa fint. sovmorgon till halv ett. endast två lektioner. Massor med mys med amanda. Vi har hunnit både äta mjukglass och ett skrov på max. Inte olikt oss! magen putar gladeligen ut! Efter det gick vi till lärkan för att se mode&design treornas modevisning. Den var fabulous! Och man blir inte annat en grymt imponerad och avundsjuk. Tänk om man kunde sy. Eller ja, tänk om man kunde sy vackert. Det kan inte jag. Jag skulle nog vilja säga att genom att visa upp klänningen jag sydde i nian skulle jag skrämma iväg alla min tre bloggläsare!



Likheten mellan denna klänning och den jag gjorde i slöjden förra året är att de båda är rosa. punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0