Fortfarande fina fredag!

Sitter och lyssnar på musik. njuter. Kvällen bjuder på lite grillad mat och sedan ska jag bege mig mot porsön. För att tillbringa lite tid med mannen. Like it. Idag har jag sprungit på stan med Sofia för att hitta en present till Elin. Tillslut köpte vi något och Elin om du läser detta (vilket jag hoppas att du gör men som jag tvivlar starkt på) så är det tanken som räknas! nä men det var icke det enklaste ska jag tala om!

Annars har jag eller ja, syster tagit lite bilder, så snart, jävlar ska en ny header upp! icket illa. Och jo, bjuder på en annan bild vi tog!




Och eftersom detta inte är top model the supershort version



Naturliga jag! (posen är ju bara föööör naturlig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0