Ledig torsdag!

Idag på min lediga dag kan man säga att det jag hunnit med är ett pass spinning/core på impuls och en riktig rejäl städning av mitt rum och av min garderob. Ska bara bädda rent och sedan finito! Nystädad är helt enkelt underbart och något som jag också kommit på är underbart men underskattat är kiwi. Svingott!

Nu funderar jag att leta fram på någon bok eller gräva fram körskolematerialet. Så är det någon som har ett tips på en bra bok? tänkte nu när jag faktiskt har lite fritid över! Annars tar jag tacksamt emot tips om körkortet, eller snarare, LÄR MAN SIG NÅGON GÅNG STARTA I EN BRANT BACKE?






Tänkte att det är ju faktiskt Juni, så julstjärnan har åkt ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0