Sociala medier

Idag har jag varit på en föreläsning, den som höll i den var ingen mindre än Alex Schulman. Alex Schulman var en riktigt rolig prick. Speciellt från början. Föreläsningen handlade om Sociala medier och då främst bloggar. Några tankar som dök upp.

Roligaste - när en tant under frågstunden efteråt frågade "kostar det något att skaffa en blogg?"
Svårast - Att veta om man kunde skratta när Alex berättade de dråpliga historierna om innan han gjorde en karriär - Roliga men samtidigt sorgliga. 
Mest tänksamma - Heter Alex Shulman verkligen Alex? inte Alexander?
Mest oväntande - Att Alex har en till bror bortsett från Calle, hallå? vem visste det?



Schulman i sina yngre dagar!

Och jo, jag har pratat med Alex en gång!

Kommentarer
Postat av: My

hahah, jag visste faktiskt att han hade en bror!

2010-06-09 @ 23:25:05
Postat av: linnea

jag med... men så är ju både jag och my hängivna alex schulman fans så det kan ju bero på det! och jo, han heter alexander egentligen!

2010-06-09 @ 23:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0