tråkigt!

Just nu har jag så tråkigt att jag längtar efter att få laga lunch.. Alltså jag längtar efter att laga mat, hur kan man längta efter det?

Annars då? nä, är ledig idag efter att ha jobbat hela helgen. Vädret är okej men det är för kallt för att sola, inte okej. Borde städa men sitter istället och dreglar efter att få nätshoppa. Överväger att dra mig in mot staden men det känns lite värdelöst eftersom jag ändå ska och träffa Linnea med my på hennes sommarjobb. Eller visst skulle vi det? My? Linnea?

Nä om man ändå skulle ta och fixa lite käk. Adjöken!


Hmm.. Såg att jag fått en anonym fråga om var jag jobbade. - Jag jobbar på Coop forum! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

yes indeed!

2010-06-21 @ 20:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0