Måndag

En sak som slog mig, Vad gjorde man innan Spotify fanns?

Typ lyssnade musik på youtube eller laddade ner (okej ärligt talat jag laddade aldrig ner eftersom det var att ta vatten över huvud ganska så mycket) Nåja,,, det jag vill komma fram till, Spotify är väldans bra!

OBS, vet du vad Spotify innebär hoppa ner ↓  Och mormor, jag vet att du läser min blogg, spotify är ett program man använder för att lyssna musik på. Fråga mig inte hur man får det för jag har inte installerat mitt egna...hihi.

Okej alla, nu fortsätter vi här!

Idag var det första dagen på skolan efter lovet. Det var bra på ett sätt - Man behövde inte göra sin egen lunch och jag är less på gröt och hamburgare. Det var dåligt på ett sätt - Imorgon så börjar spanskan och jag blev påmind om att jag inte såld några glödlampor, ajajajdå. Någon som vill köpa glödlampor? Hör av er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0