Bloggdags

Det krävdes en minst sagt besynnerlig händelse för att jag skulle ta mig an bloggandet igen. Låt mig förklara.

Bakgrundsfakta : Jag, My och Linnea sitter på bussen som går mot Porsön eftersom vi ska till ishallen för att kika Hockey. Klockan är strax innan fyra.

Händelseförlopp: En ensam Kvinna stiger tillsammans med sitt barn på bussen och sätter sig med oss. Barnet skriker och man hinner tänka "faaan, kan inte ungjäveln vara tyst...Nej, så kan jag ju inte tänka eftersom jag troligen själv kommer ha ett skrikande barn på en allmän plats, ja juste det." Lösningen på det skrikande barnet är att kvinnan diskret men dock drar fram sitt bröst och opps nip slip och hon börjar helt enkelt amma. ALLTSÅ HON AMMAR PÅ BUSSEN, EN MJÖLKSTINN BRÖSTCHOCK PÅ BUSSEN! PÅ BUSSEN!

Slutsats: Man ammar inte eller bröstchockar på bussen. Slut.


(Stinastork är inte redo för en bröstchock på bloggen och således blir detta inlägg bildlöst)


Kommentarer
Postat av: Anonym

äh, så farligt var det inte.



dock måste jag säga att allt jag tänkte på när jag läste inlägget var att om det var skrivet på spanska vad skulle vara imperfekt och vad skulle vara preteritum. helena has scared me for life.

2010-10-05 @ 13:00:03
Postat av: bob

fan vad nice med bobslip på bussen! Ni borde vara glada och lyckliga.

2010-10-05 @ 23:45:14
Postat av: mormor

Nej men Stina inte trodde jag att du var så konservativ

2010-11-02 @ 15:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0